Трябва да …

checklist.jpg

Има задачи и отговорности, които постоянно отлагам. Не знам дали отделям прекалено малко време за тези неща или просто ги смятам за маловажни. А може би, просто ме мързи и не ми се занимава с тях! Старите хора казват „Малките камъчета, обръщат колата”.

Публикувам ги в блога си, не за да ви досаждам с глупости. А, за да държа себе си отговорен. Като погледна, че няколко седмици списъка седи пред погледите на стотици хора, току виж съм се засрамил!

1.Превод на програма – има още неща за доуточнване. Важното е, че работя по въпроса за теми и дейности.

Участвам в организацията на летен лагер за тийнейджъри. Моя задача е да преведа програмата и темите от лагера на английски. Ще идват две групи: американци и холандци, които ще помагат по време на самия лагер. Важно е да са наясно, какви са целите и как смятаме да ги постигнем.

2.Подреждане на библиотеката – Не са подредени изцяло тематично, но все пак гледката е много по-добра!

Нощната ми масичка е претрупана с бумащина и най-вече книги.Повечето книги са прочетени и е крайно време да се подредят в библиотека. Измайсторил съм си рафтове и има достатъчно място. (Да не си помислите, че съм много сръчен в ръцете J)

3.Сметки, сметки …– Направих първото си плащане през интернет. Определено се чувствам повече „в крак с бъдещето“.

Сметки за топла и студена вода си седят в един плик. А сумите бавно и методично се покачват, с лихва разбира се. Двоумя се от доста време за E PAY, но страхът от хакерите, все още ме владее. Бих се радвал на мнения от потребители на услугата…Убедете ме!

4.Тасове за колата- Както писах в друг пост, вече колата се продава. Но е с тасове : )

Паднаха ми няколко таса и си купих нови за автомобила. Казвам си, ще ги сложа след ремонта в сервиз. Ще ги сложа, като мина на автомивка; ще ги сложа през почивните дни… и колата все още без тасове.

6.Да се оженя

7.Да си купя жилище

Нееее, последните две цели са постижими. Малките неща ми убягват най-често. Привидно имаш желанието, но дали липса на време, дали нещо друго те възспира …

Как е при теб? Какъв е твоя списък на нещата, които искаш да направиш?

Бих се радвал да чуя списъците на прилежни майки и домакини като:

Диана , Deni4ero и Бу

Aко имаш твой списък, пусни линк отдолу…

30 thoughts on “Трябва да …

  1. vira111 16, март, 2008 / 14:49

    Добре, че минах да видя за какво си ме предизвикал! А между другото днес и LeeAnn: http://www.leeneeann.info/blog/ е пуснала интересна тема „Стига ли ви времето“, в която дава полезни съвети, но повече за домакини – да. Там е споменала за E-pay. А и ние използваме тази система отдавна.
    Като отговоря на предизвикателството, да предавам ли щафетата по-нататък?

  2. nyordanov 17, март, 2008 / 14:49

    аз използвам Epay от както плащам сметки (~ 6 години). Приключвам с всички сметки за месеца в рамките на 40 секунди (ако излизат в различни дни 6 по 40 секунди). Плащам: ток, парно, вода, кабелна, интернет + кредит + лизинг

  3. Бу 17, март, 2008 / 14:49

    Ако съм прилежна майка, но прилежното домакинство даже и не съм го чувала, да пиша ли изобщо?😆

  4. deni4ero 17, март, 2008 / 14:49

    Не съм от най-прилежните, да не кажа – хич🙂 Имам си гардероб като слънце, а сума ти дрехо седят кои подредени, кои разхвърляни на леглото на детето. Срам! Ама се извинявам, че, акто се навеждам, ми се завива свят … абе и аз съм един келеш … ама ще помисля и ще напиша🙂
    А, колкото до E- pay, и аз съм абориген като тебе и чинни и прилично си плащам сметките в съответните институции … с изключение на заема – него си го прехвърлям от картата. Ама, нали знаеш – страх лозе пази, колкото и неудобно да е.

  5. Наско 17, март, 2008 / 14:49

    Можеш да ограничиш достъпа до ePay само от определени компютри – като си инсталираш сертификат за браузъра.

    Няма да те навивам, че това е 100% сигурност, защото не е, но вероятността да ти откраднат и паролата, и сертификата е наистина малка.

  6. LeeAnn 17, март, 2008 / 14:49

    vira111,
    повече за домакини са, защото това е най-неблагодарната работа😉
    А пък и работя нещо твърде специфично и леко творческо, така че няма смисъл да пълня главите на хората с глупости🙂😉

  7. vira111 17, март, 2008 / 14:49

    Не те упреквам, аз лично бих дала същите съвети, затова и не съм добавила нищо.

  8. Петьо 17, март, 2008 / 14:49

    Не ги мисли много, много, че ще те заболи глава.
    Просто отмятай тези, които са по силите ти.

  9. Niili 19, март, 2008 / 14:49

    😀 споделям мнението на наско за сертификата за e-pay. колкото до предимствата на това да ползваш услугата – лично за мен няма по-голямо удобство от това да платя всичките си битови сметки, плюс някои допълнителни благинки от стола вкъщи, без да се редя на досадни опашки🙂

  10. Асен 20, март, 2008 / 14:49

    Благодаря за пожеланията. Успех на всички с целите им🙂

  11. bulpete 22, март, 2008 / 14:49

    @ БУ
    Ще ми бъде интересно да чуя твоите цели и задачи.

  12. batpep 22, март, 2008 / 14:49

    ми като те е страх от хакерски атаки в e-pay – ползвай b-pay, пак е по-добре отколкото да висиш с бабичките по опашките. ние от години ползваме e-pay и сме ного доволни

  13. bulpete 23, март, 2008 / 14:49

    @ batpep
    Като пишеш за b -pay, имаш предвид ‘babichki pay’? 🙂

  14. Svetlina 9, април, 2008 / 14:49

    Аааааааааа, ето и нова цел за мене – да ти подредя библиотеката – толкова обичам да подреждам книги🙂

Вашият коментар

