МС

От доста време съм складирал 2 кашона с аудио касети.

Предназначени са за изхвърляне. Но не мога да се разделя така лесно с тях! Защо ли?

С тези странни пластмасови джаджи са свързани толкова много спомени и емоции. Всеки албум е бил част от живота ми в определен момент.

Сега обаче тези носители си отиват от мода. Излизат от употреба покрай СD, МP3, DVD и всякакви там други хай тек съкращения.

Е не мога просто да ги захвърля на боклука!

Все едно да запратя част от себе си в кофата!

Знам, че има хора, които нямат възможност да заменят аудио касетофона си. Знам, че стандарта в малките градове не е така разточителен и разглезващ. Затова подарявам касетките си на познати. Подарявам част от себе си.

Преди да захвърлиш с лека ръка

вещи, храна и облекла …

помисли за стареца и малките деца,

скромни собственици на своята нищета.

Снимки: http://www.sxc.hu

5 thoughts on “МС

  1. Svetlina 7, май, 2008 / 14:49

    Страхотна идея! Моят касетофон вече работи само като радио, щото навремето през него минаха доста касетки с приказки и даже съм заспивала върху него 🙂 Бих си взела парченце от тебе, ама нямам как да го ползвам. Обаче ако ти имаш нещо детско, подарявай на Мицева – тоя месец чакаме бебо и е хубаво да го пообразоваме. Аз съм му взела си ди-та Хъкълбери Фин и Том Сойер. Я кажи какво има по твоите касетки всъщност? Има ли те как пееш под душа, щ ото това е способно да ме накара да си занеса касетофона на ремонт???

  2. Петър Рашев 9, май, 2008 / 14:49

    Не подозираш колко си права! Има една касетка с мой запис, около 3 годишен съм. Там бръщолевя някаква приказка с култовата фраза: “ … и се муркали, муркали“ ( демек някакви хора се къпали).
    Обаче тази касетка е на сигурно съхранение за идните поколения, може би на моите деца бих им я пуснал. 🙂

  3. Svetlina 9, май, 2008 / 14:49

    Якоооооооооо. Продай й правата или я патентовай, пък хората ще почнат да я ползват за гонене на зли духове три пъти в годината. Луди пари ще изкараш 🙂 И тва си е добра инвестиция за децата, че и внуците ти.

  4. Svetlina 9, май, 2008 / 14:49

    Сетих сееееееееееее – „муркали“ идва от „гмуркали“, нали?! 🙂

  5. Андрей Неделчев 10, май, 2008 / 14:49

    Колко странно! Аз пък тъкмо преди Възкресение също направих чистка сред касетите си и подарих една купчина с рок и блус на един приятел. Имам още за подаряване. Все музика – рок, поп, джаз, блус…

    Иначе и моите записи от детинство са на сигурно място. 🙂

    Светлина, в интернет има множество от старите приказки на Балкантон в mp3 формат. Ако не можеш да ги намериш, пиши! Аз съм се запасил с всичко възможно, защото ги пускам на сина си. Ама май самият аз все още повече им се кефя. 😉

Вашият коментар

