Умря ни златната рибка!

В офиса имаме аквариум с рибки. Всяка една е с име – кръстенa на фирмите, собственост на шефа. Мараната (Мараната Лоджистик ООД), Диджи (Диджитал партнерс ООД), Сканди (от Скандинавия)

 

Днес е ден на траур. Бялата риба, тип „шишарка” умря.

Невъзможност да поема кислород. За няколко часа се сви на половина. На сутринта е намерена плуваща на повърхостта на аквариума. Безчувственото и тяло е предизвикало неприятни емоции в колежката.

Смъртта винаги действа шокиращо, разтърсващо и изненадващо…

Колкото и да си подготвен / а.

Казваш си: „Това е геннно модифицирано създание”. С помощта на химикали, може да се променя цвета на рибата. Изхвърляш трупа в тоалетната. За левче получаваш друга бройка.

И все пак, това е живо същество…

С хората, често се случва същата скоропостижност.

Така, че не пропускай миговете с близките хора. Докато имаш възможност!

История на златните рибки

6 thoughts on “Умря ни златната рибка!

  1. deni4ero 29, май, 2008 / 14:49

    „Така, че не пропускай миговете с близките хора. Докато имаш възможност!“ – това е най-истинският призив. За съжаление, много рядко се вслушваме в него и му обръщаме внимание, когато стане малко или много късно.

  2. вили 29, май, 2008 / 14:49

    Човек трябва да се радва и на най-дребните неща от ежедневието.Но забързани от непрестанните увеличаващи се с годините задължения преставаме да обръщаме внимание на ужасно много неща, уви! Съболезнования за рибчето.

  3. bulpete 30, май, 2008 / 14:49

    Благодаря… надяваме се да не е лошо предзнаменование за Сканди транс ЕООД
    🙂

  4. Elis 30, май, 2008 / 14:49

    Да, наистина е неприятно да загубиш златната си рибка 😦 Аз се почувствах много странно, когато загубих своята – бяха ми я подарили приятели за един рожден ден. Така и не разбрах какво й се случи на моята рибка, но оттогава не съм имала друга…

  5. Анонимен 2, май, 2010 / 14:49

    И аз имам златна рибка -Марта.Не искам да я загубя ,просто много сия обичам.Искам всеки миг да е здрава и да е до мен .

  6. Анонимен 19, януари, 2011 / 14:49

    Определено времето ни с близките хора е най-ценно и никой от нас не е вечен….
    Има хора които ми липсват и живота ми без тях е по празен.
    Важно е сега за мен да съм добър с тези, които са още тук 🙂

Вашият коментар

