Гел за бръснене: сравнение между Gillette и Nivea

Едно сравнение между 2 продукта на българския пазар.

Горе-долу са на една и съща цена. Количеството е еднакво: 200 мl

Моят флакон на Gillette е произведен в Англия. Nivea е внос от Германия.

Употреба

Изкарването на гела от флакона на Gillette е по-балансирано.

Колкото и лекичко да натисна Nivea-та все изскача много гел. Понякога съм принуден да си държа гелче в ръчичката, докато с другата ръка се бръсна. За да не се “хаби мат’риал”.

Трайност

Нанасям гел Nivea по цялото си лице и започвам да се бръсна последователно. От едната буза през брадата, до другата буза.

Е да де, ама докато стигна до другия край, пяната вече е изсъхнала.

Така се налага да сложа втори път субстанция.

Състав

Гелът на Gillette е “по-мазен” от този на Nivea. Не мога да твърдя със сигурнос за повече подхранващи съставки. Но може би, това влияе на трайността на пяната описана по-горе. Иначе, като измиване от лицето отнема малко повече усилия.

Извод

Gillette гел за бръснене ми допада повече от този на Nivea.

П.С. Изразеното мнение е лично мое и не е с рекламна или дискредитираща цел.



5 thoughts on “Гел за бръснене: сравнение между Gillette и Nivea

  1. Иван 24, юни, 2008 / 14:49

    Маи имаш проблем бръсни се като си взимаш душ така нивеята няма да изсухва и ще ти е по добре.аз лично с нивея карам близо 2месеца а жилета изчева на половина по бързо.

  2. bulpete 24, юни, 2008 / 14:49

    Макар, че някои хора ме обвиниха в скрита реклама… аз затова съм направил сравнението. Да видя и мненията на други потребители.
    Благодаря Иване!

  3. Андрей Неделчев 30, юни, 2008 / 14:49

    И аз предпочитам Gillette. При мен също като че ли се оказва, че ползвам гела по-дълго от пяната. Но и предпочитам усещането на гела. По същата причина предпочитам и aftershave геловете на Gillette пред балсама на Nivea. Никога не съм обичал мазила, докато гелът оставя едно приятно хладно усещане и много бързо се абзорбира от кожата. Докато с Nivea балсама, ако се изпотя половин час по-късно, усещам кожата на лицето си мазна.

    Не съм предполагал, че някога ще коментирам подобни теми в интернет, но много свежо пишеш, Пепи!

  4. sdfsdf 28, юни, 2011 / 14:49

    гел gilette или Nivea – все менте. гел на Dior е истински гел за бръснене. цена 80 евро.

  5. Анонимен 15, август, 2012 / 14:49

    двете марки съм ги ползвал. Единствено Gillette Mach 3 gel ми пасна точно на кожата.

Вашият коментар

