Трябва да… 2 част: Летни обещания

Има задачи и отговорности, които постоянно отлагам.

Не знам дали отделям прекалено малко време за тези неща или просто ги смятам за маловажни. А може би, просто ме мързи и не ми се занимава с тях! Старите хора казват „Малките камъчета, обръщат колата”.

Публикувам ги в блога си, не за да ви досаждам с глупости. А, за да държа себе си отговорен. Като погледна, че няколко седмици списъка седи пред погледите на стотици хора, току виж съм се засрамил!

1. Да си почина през следващата седмица

Пътуване из Източните Родопи + уикенд на морето с приятели. Надявам се да не се изморя от обикаляне, но и да видя интересни места. Предстои Гърция през Септември.

2. Да прочета 6те 3 те книги, които съм започнал

Интересни заглавия са. Като прибавя и 2 списания … имам какво да чета през почивката. Вече чета само по една книга!

3. Да разчистя ненужните вещи

Складирал съм на балкона една купчина с кашони и торби.

Повечето са за боклука, но все пак трябва да ги прегледам.

4. Да продължа с музикалните уроци

Мой приятел ми подари дървена свирка, произведена във Витлеем, Израел.

Дюдюк ли се казва или нещо подобно – не знам. Youtube.com е моя „нагледен учебник“.

Мотивирал съм се да се науча да свиря, а какво по-добро място от почивка на Родопите.

5. Да преведа материали за месец Септември

Имам едни много любопитни материали за типовете хора. От психологическа гледна точка се обяснява какъв е подходящия тип работа, за всеки тип личност.

През есента ще се кача на Витоша за 2 дни, заедно с завършили студенти. Ето как протече семинара!

Там ще представя част от преведените материали.

НОВО!

6. Контролен преглед в Пирогов

Отлагам с месеци посещение за контролен преглед. Рутинна проверка как се възстановява счупеният ми глезен, но защо се мотая и аз не знам. Няма нищо страшно – опрерацията ми ще бъде чак в края на годината… Ето как мина операцията!

7. Да си преговоря по датски език

Забравил съм много от лексиката. Надявам се през лятото да поработя малко и по странното произношение.

Aко имаш твой списък, пусни линк отдолу…

Тук са предишните ми задачи.

Снимка: http://sxc.hu

4 thoughts on “Трябва да… 2 част: Летни обещания

  1. Svetlina 24, юли, 2008 / 14:49

    А ако искаш да се качиш на Витоша с Петърчо, какво правиш?

  2. bulpete 24, юли, 2008 / 14:49

    Имам ти е-mail – a.
    Като са ясни детайлите и датите , ще ти пусна информация…

  3. Анонимен 24, юли, 2008 / 14:49

    1.Брях, трябва да отида до Испания с колелото и после да понапиша какво съм видял. Планирал съм си грандиозно велопътешествие и май ще съм сам. Друга луда глава не откривам.
    2.Да разбера в края на краищата какво искам да работя. Със сигурност няма да е с фиксирано работно време и ще гледам да е на закрито.
    3.Да отскоча до Румъния през ваканцията та да вида и там малко свят.

  4. xunap 24, юли, 2008 / 14:49

    Това горното с колелото е мое, нещо се обърках и не съм се логнал или там каквото е.

Вашият коментар

