Пак ще се срещнем след 8 години …

Наближава 15 Септември.

Всички сме били ученици, пазим в сърцата си много спомени. Весели и тъжни, смешни и срамни, приятни и болезнени миговете в училище са ни оформили като личности.

35 СОУ “ ДОБРИ ВОЙНИКОВ“, гр. София – ВИПУСК 2000 г.

Ще оставя сантименталността да надделее в тази публикация. Няма да излагам класа си. 8 години са излетяли откакто завършихме, а нито веднъж не сме имали обща среща!

Хайде да поправим тази грешка! Ако откриваш себе си на някоя от снимките, ела:

15 СЕПТЕМВРИ ПОНЕДЕЛНИК СЛЕД 18:30 ЧАСА

Винарна ИЗБАТА

СОФИЯ, кв. ЛОЗЕНЕЦ, ул. ЦАНКО ЦЕРКОВСКИ 5

Къде се намира? Тук

Ето още спомени:

Очаквайте снимки на хората : „Преди“ / „След“

3 thoughts on “Пак ще се срещнем след 8 години …

  1. Христо Шемтов 4, септември, 2008 / 14:49

    Ех, Рашев, отде си ги изровил тия снимки 🙂 А и музикалния фон… Разчувства ме, честно. Ще се радвам да се видим на 15-ти.

  2. Bistra 14, октомври, 2008 / 14:49

    благодаря ти!
    бях забравила, че сме били „Б“!!!!
    много готино, успя да постигнеш целта си с
    „Ще оставя сантименталността да надделее в тази публикация. “
    и как си ме изтипосал на цяла снимка – другите по двойки, по тройки, аз на цяла!!!
    много ми харесва!

    в интерес на истината и аз често съм се замисляла за това, че не сме се виждали толкова много години, след като ходих и на среща на випуска на съпруга ми, а ние още дори не се бяхме чували. но работата ме е погълнала и съвсем не помислих да инициирам нещо.
    благодаря ти и за срещата и за тези спомени!
    беше много приятно!

  3. К 6, април, 2014 / 14:49

    Хах, спомени, спомени.. Много сме се променили всички, чак не мога да си ни позная! Дайте легенда кой кой е !!

Вашият коментар

