Къде в Гърция ще почивам? …

Тази седмица съм на почивка в Гърция. За да не страда, негово величество Читателят – заредил съм няколко интересни статийки. Те ще се публикуват автоматично, докато се излежавам на плажа в Neoi Poroi. Какво ме очаква?

Съвсем не искам да се правя на тежкар или баровец. Аз съм обикновен човек, който отива в Гърция за първи път. Пускам тези снимки на селцето на гръцкото крайбрежие поради няколко причини:

– Да покажа на българските строителни предприемачи, че бългаското черноморие не е единствената алтернатива в радиус от 400 км.

Да утоля глада за снимки на моите колеги от офиса (и да им благодаря за поетите телефонни обаждания).

– Да се насладя изцяло на почивката си. Предстои ми трудна година, с предизвикателства в няколко различни насоки.

 

 

Снимки: Panoramio.com ; D&M nayaral; evacermakova;

4 thoughts on “Къде в Гърция ще почивам? …

  1. Албена Милкова 18, януари, 2009 / 14:49

    Е, в крайна сметка не видяхме снимките ти от почивката 😛

    • bulpete 18, януари, 2009 / 14:49

      Виноват! Трябва да изнамеря диска със снимките и да публикувам някои…поне във Flickr.

  2. Solvex 14, април, 2011 / 14:49

    Гърция е сред най-известните туристически дестинации не само в Европа, но и в целия свят.Независимо кога ще изберете да пътувате, Гърция ще ви предложи богат избор на възможности за отдих и развлечение.

Вашият коментар

