Моите приятели

Напоследък размишлявам за човешките взаимоотношения. За приятелството, уважението и отделянето на време. Замислих се, кои са моите приятели?! Във Facebook профила ми има бройка от 219 600 приятели. Но това, че сме се виждали с даден човек, че се поздравяваме и говорим на общи теми, прави ли го/я мой приятел/ка ? Определено не. По-точната дума е „познат“.

Аз съм публична личност. Не се хваля, че съм някаква знаменитост или голяма клечка. Но все пак и покрай блога и от моите контакти с хора, имам доста познати. Колко обаче са моите истински приятели? Освен близките хора от моето семейство, кой може да се нарече мой приятел?

Житейските обстоятелства са ме срещнали с личности, които са ми помогнали по различни начини… Все пак взаимоотношенията и приятелството с определени хора си остава.

ДИМО

d1

Много добър човек по душа.

Почти винаги е усмихнат.

Талантлив музикант – свири на пиано, не на пияно 🙂

Няколко дни от лятната си почивка на морето бях с него. Изкарахме супер!

Цени моето мнение и се съветва с мен по важни за него въпроси.

Радва се на моите успехи.

Приятелю, пожелавам ти всичко най-добро за напред! Знам, че с каквото се захванеш – ще успееш. Защото има Един, който те подкрепя, каквото и да става. И внимавай с американките!


ЖОРО „Доктора“

g1

Чувствителен човек. Търси да види доброто и ценното в човека срещу себе си.

Загрижен за другите, изпълнен с хуманност, не само заради професията си на лекар.

Има по-голям жизнен опит от мен. Това му дава едно задълбочено виждане на нещата. Често неговите изводи и заключения са ми помагали да погледна дадени ситуции от различен ъгъл.

Жоре, липсваш ми! Пиши по-често, дори и само да е описание на обстановката на Острова. Гледай да не се претовариш с работа, знаеш как това се отразява на здравето… Пожелавам ти духовно израстване, паралелно с професионалния напредък!


ma22

МАРТИ

Интелигентен и разсъдлив човек. Притежава две дипломи за висше образование и е един от най-четящите хора, които познавам.

В него гори желание за обучение и морално играждане на подрастващото поколение на България.

Жертвоготовен до крайности, за каузите в които вярва.

Футболен фен като мен. Подкрепя неподходящи отбори, но какво да се прави – никой не е съвършен.

Марти, наистина се радвам, че си мой приятел. Макар че, се запознахме покрай футбола, се надявам това да не е единствената ни тема за разговор. Ще направя усилия да разчупя моята затвореност и ограниченост. Така се надявам в бъдеще да не пропускам важни събития в живота ти.


Знам, че не ви е нужна реклама и публичност. Моля, приемете тази статия, като благодарност и изразена надежда от моя страна. Благодарност за изминалите години на приятелство. Надежда, това да не са само спомени, но и развиващи се взаимоотношения.

Ваш приятел,

Пепи Рашев


Още за „Приятелите във Фейсбук“ – тук

2 thoughts on “Моите приятели

  1. Мариана Манолова 19, ноември, 2008 / 14:49

    🙂 МНОГО МИЛО!!!

Вашият коментар

