Стара Загора

allofall

Заминавам с шефа на командировка до Стара Загора.

Този град притежава специфична атмосфера, която ми допада. Бил съм няколко пъти там, предимно през пролетта и лятото.

Ще ми бъде интересно да видя “зимната премяна” на потомците на древното римско селище Улпия Аугуста Траяна.

Доброто ми мнение за града е повлияно и от контактите ми със “заралии”. Всички мои познати и приятели, родом от този град са слънчеви, приветливи и интелигентни хора.

Само, че „Загорка” хич не ми харесва.


Ето малко снимки от градът, с правите улици…

peet-peaksСутрин

grogy-3-ayazmotoАязмото

emiloferoГербът

3089662972_a197effaaa_oВ центъра

todorПри залез

bluebulgaria1През нощта

П.С. Най-забавното определение за Стара Загора?

„Оксфорд на Южна България“

Снимки: allofall; peet.peaks;The Travelling Frog; Emilofero; Тодор; bluebulgaria;



5 thoughts on “Стара Загора

  1. Teri 12, януари, 2009 / 14:49

    Красиво е! Живял съм една година в Стара Загора, но преди 18 години. Сега ми беше приятно да видят вече позабравените места. Красив град с хубави хора!

  2. Jaguar 12, януари, 2009 / 14:49

    Аз също много харесвам Стара Загора, както и определени хора. Снимките са страхотни, поздрави.

  3. nanera 13, януари, 2009 / 14:49

    Добре, че се намират хора, които да видят красотата на града. Аз съм живял в него през по-голямата част от живота си и ми е омръзнал. Търся красотата в разнообразието… сега уча в Пловдив 😉 поздрави от тепето!

    п.п. Много хубави снимки си напаравил.

    • bulpete 13, януари, 2009 / 14:49

      @ nanera: Благодаря за оставения коментар. Авторите на снимките са публикувани най- накрая.
      @Pippilota: Радвам се, че се отбиваш от време на време в моя блог.

  4. Pippilota Mentolka 13, януари, 2009 / 14:49

    Иии, защо така за биричката?! Бива си я загорчицата 🙂
    Тази пролет и аз се впечатлих от града, много им е хубаво на тез заралии 🙂

Вашият коментар

