Велинград

4

През почивните дни ще съм във Велинград!

С удоволствие се връщам към там, когато имам възможност…

6 поредни години съм бил на летни лагери в курортния град в Западните Родопи. Доста спомени, снимки и приятелства ми напомнят за страхотни моменти!

Ето малко гледки от Велинград:

oБасеинът на  хотел „Двореца“ (пързалката не се вижда 🙂


2Островърхата кула с часовника ми е много интересна


4Приказка в жълто


7Стоп! Бръснарница…


2bВодопад на Клептуза


bПатици…


И езерото Клептуза в 4 различни сезона:

11Лято


3Есен


cЗима

dНеустановено


Връзки:

Портал Велинград

Футболен клуб „Чепинец“

Снимки: Ако щтракнете върху снимка, ще се отвори оригиналният източник


2 thoughts on “Велинград

  1. Ралица 9, февруари, 2009 / 14:49

    Благородно ти завиждам 😛

  2. криси 7, април, 2009 / 14:49

    МНого ме кефи снимката на бръснарницата:) Уникална е!
    Иначе снимки с готино качество на Велинград има тука http://gallery.gradvelin.com/

Вашият коментар

