Колекционерът от Португалия

Ей, могъщо нещо е интернетa! Отново го осъзнавам след поредното интересно запознанство…

Португалец. Влезнал в блога ми, отишъл на страницата със снимки. Видял, че съм фен на велик български футболен отбор 🙂

Пише ми email, в който обяснява, че колекционира футболни билети. Предимно от международни мачове, свързва се с хора от цял свят, които му изпращат ценните хартийки по пощата. Помоли ме да му пратя билети, които са ми останали от някои мач.

Аз също си пазя билети за спомен. Най –старият в колекцията ми е от 1996 год. Личи си кризата в икономиката тогава – хартийката е розова, невзрачна и не упоменава нито мача, нито дата и година. Пише само “Билет за вход”.

Но португалеца ме шашна! Прати ми файл с билети от двата мача на ЦСКА и Бенфика Лисабон. Датата на българския експонат е Октомври 1993 година!

Като надпис се мъдри: “Рекламен билет”.

На такъв запален колекционер, как да не му пратиш билет!?

o

3 thoughts on “Колекционерът от Португалия

  1. pierrot 25, февруари, 2009 / 14:49

    Този наистина е маниак 🙂 Ти какво ще му пратиш? Аз билети не съм събирал, иначе щях да ти пратя. Имах някъде абонаментна карта за цял сезон за „Раковски“ от…90 и някоя си година, но може и да е заминала при някое пролетно…

    • bulpete 25, февруари, 2009 / 14:49

      Bulgaria – Andora от националния стадион
      и
      ЦСКА – Вихрен / Локо Пд от българското първенство.

      Международните мачове на ЦСКА са ми скъп спомен и не съм склонен да се разделя с билетите…

  2. боян 6, септември, 2009 / 14:49

    здравеите,казвам се боби,колекционирам билети,ако някои проявява интерес за размяна на билети аз имам какво да предложа,ако някои има желание да пише на моя меил a4ef0@abv.bg

Вашият коментар

