От миналата седмица научих

b

Тази седмица не се брои изцяло за работна. 3 дни не са напълно достатъчни да възвърна ритъма си. И изведнъж идват събота и неделя, за “да си почина от празничните дни”. Възможно е и да ми е отнело време, да осмисля поуките от миналата седмица. Все пак ето какво бих искал да запомня:

“Когато съм в планината, трябва да съм внимателен!” Вярно, е че природата над 1500 метра надморска височина е зашеметяваща. Преживяването е завладяващо и красиво. Но все пак имай респект към планината! Не забравяй, че си нагости! <<Тук са приключенията ми на Витоша…

“Когато започвам процеса на разболяване, по- добре е да остана в къщи!” Ако бях останал да “пазя леглото” още първият ден, щях да се възстановя по- бързо от настинката. В Понеделник отидох на работа, но на следващия ден болестта ме принуди да остан у дома. Освен това, не е много коректно да пръскам вируси около колегите си – рискувайки и тяхното здраве. Като стана дума за вируси >>

“Усмихвай се повече” Бях в добро настроение. Не поради някаква конкретна причина. Е, може би, защото бях преборил настинката… или защото работата вървеше по-леко от очакваното. Но хората около мен, забелязаха приповдигнатият ми дух. Няколко личности, последователно ми споменаваха: “Ей, днес си в отлично настроение. Усмихваш се!” Замислих се. Явно напоследък не съм се усмихвал толкова често. Очевидно обстоятелствата са влияели не само на мирогледа ми, но и на излъчването ми. Видимо, в определени дни съм имал изморен вид. А, често външното е огледало на вътрешното ти състояние. Усмихвай се повече = : )

Вашият коментар

