Oldenburg

arena

Улавям се, че съм изпаднал в “летаргична посредственост” напоследък. Причините и факторите са много и аз си ги знам…

Затова, съм особено щастлив от предстоящото ми пътуване до Германия. Това не е екскурзия или просто отпуска. Очаквам това да бъде забележително преживяване и в духовно отношение. Събитие, което ще ме изкара от коловоза на инерцията и ще ме вдъхнови за бъдещето.

Автобус с почти 50 човека ще пътуваме за конференция, където ще се присъединим към няколко хиляди млади хора от цяла Европа. В подготовка за събитието, ето някои снимки от Олденбург.

Центъра

abj bby

javier-herranz1

Интересни места

markus-playground yuri-chulkov

oldenburg-schloss oktopus4

Пристанището

markusplayground

klaus-brink1

reval

Залата на конференцията

achristiansachristians1

Предстои ми интересен експеримент – блогване зад граница. Така, че очаквайте публикации…

Междувременно, жадните за още гледки могат да се насладят на 360 градусови панорами от по-големите немски градове! 360 panoramas


Снимките принадлежат на:

cafe. noir, A. Christians, abj, bby, Javier Herranz, markus playground, Yuri Chulkov, oktopus4, Klaus Brink, reval, fbaet  споделени в  Flickr.com и Panoramio.com

logoГласувам статията като свежа

One thought on “Oldenburg

  1. Aleksandra Kiryakova 7, юли, 2009 / 14:49

    Надявам се, че и конференцията е минала добре, и градчето ти е харесало! В Олденбург бях през вече далечната 2004-та, когато организираха ученически обмен от гимназията ми. Помня, че тогава ми хареса, но истината е, че вече не си спомням нищо, освен къщата на приемното ми семейство и операта. Сега, като гледам публикуваните снимки, даже съм убедена, че вече далеч не би ме впечатлил като град. Но пък спомените и усещанията са нещо невероятно…

Вашият коментар

