Да спасим мъжа!

Каменица манифест: „Да спасим мъжа!“

В разгара на лятото предстои разпространението на агитационни материали, които Мъжът може да употреби в привличането на съмишленици. Те ще се разпространяват по разработената система „под капачката”. От „Каменица” все още крият техния характер, но уверяват, че са все неща, които пълнят живота на Истинския мъж със смисъл.

Рекламната кампания на Каменица според мен е успешна. Режисьор на рекламата е италианецът Рикардо Паулети, негов оператор също италианец. В унисон с тенденцията на фирмата “Мъжете знаят защо…”, но същевременно прави впечатление на мъже и жени. Ангажиране на клиента с продукта, под мотото да се спаси мъжкото и мъжественото.

Ако се замислим по- задълбочено върху доводите, да спасим мъжа може да достигнем до интересен парадокс. В търсене на мъжественността и концентриране върху стереотипа “Мъж” (с главно М) има опасност да сме разочаровани. Ще се окаже, че косматият, с мръсни зъби, неуслужлив, неотстъпчив, инатлив, инертен и забравлив Мъж (отново с главно М) ще ни бъде не само антипатичен, но и противен.

Какво можете да споделите по въпросите :

Няма да пия нищо “синьо”

Наистина не пия сини неща. Но обичам да експериментирам, в рамките на нормата. Да се прибирам в къщи на четири крака, не е мечтата ми за забавление.

Няма да се мажа с крем

Попадам в тази категория. Дори зимата, когато е полезно за кожата да се овлажнява и подхранва – пак не използвам крем. Това мазно чувство, което остава по кожата определено не се харесва на мъжете.

Няма да чета менюта

В ресторант, преглеждам менюто за да видя специалитетите на заведението. Има страхотни ястия, които е истинско кощунство да пропуснеш… само защото си знаеш кюфтетата с гарнитура и навсякъде това поръчваш.

Няма да и дам дистанционното

Хм, тежка битка, особено когато има важен футболен мач! За любимата жена, обаче бих направил жертва, бих се съобразил с желанията й. Веднъж J

Няма да разхождам пудела

По правило не съм най-големият любител на животните. Като дете съм имал булонка за 1 месец и не съм очарован от белите пухкави кучета. Бих се грижил за куче (при определени условия и обстоятелства).

Няма да поливам цветята

Грижил съм се за цветята (и котката) на приятелско семейство в период от 1 месец. Но мозъкът ми не е програмиран да следя дните, в които да поливам някаква трева. Защото видиш ли, и то има душичка, и то е живинка….

Няма да гладя дънките си

90 % от случаите, когато съм извън София за повече от два дни – си взимам ютия в багажа. Може да е странно, но съм учен да изглеждам добре. По-дрехите посрещат и в това никoй не се съмнява в наши дни.

Няма да пазарувам в МОЛ-а

Като стана въпрос за дрехи – пазарувам от МОЛ-ове. Е, не се разхождам всяка седмица по ескалаторите с обсебен поглед във витрините. Но понякога има оригинални продукти на добри цени.

Няма да помня годишнини

Една от целите ми е да знам рожденните дни на своите колеги. Проява на уважение и внимание е да поздравиш човека, преди да е тръгнал да те черпи!

Няма да се обаждам на тъщата

След като опозная тъщата, ще мога да преценя честотата на контактите с нея.

Няма да питам за посоката

Ако следвате този принцип, ще има да се лутате… Особено ако сте в Букурещ. Там като ви дадат детайлни инструкции, след първия светофар трябва пак да се пита!

Няма да ползвам конец за зъби

Моята зъболекарка е подела кръстоносен поход срещу небрежността кум зъбите си, която проявявам. Иначе в къщи имам 2 комплекта конец за зъбиСтранно ми е даси ровичкам в зъбите с такова пособие .

Няма да чета инструкции

Опитвам се да чета инструкциите и след това да действам. За нещастие винаги около мен има някой да прибърза „по български”. После двойно чудене пада…

Няма да измия колата си

Всяка седмица съм на автомивка. Добре, че разходите са служебни. Иначе щях да чакам да падне дъжд, за да ми измие автомобила J

Няма да гледам романтични комедии

Има място за всякакви жанрове в киното. Дори и документални филми гледам. В зависимост от сценария, актьорския състав и това какво ми се гледа – мога да дам пари и за романтични комедии.

Няма да я чакам цял час

Любовта изисква жертви – дори и чакане на любимата ( забравих главното Л) цял час. В последствие може да се преустанови навика и тенденциите. Надявам се…

Няма да предам приятелите си Вие сте на ход…

Няма да предам приятелите си! Точка

Какви са Вашите виждания „мъжките“ въпроси?


logoГласувай статията като свежа

7 thoughts on “Да спасим мъжа!

  1. sickdreamer 29, април, 2009 / 14:49

    Моето мнение е, че рекламата е много забавна и несериозна 🙂 А песента на фон поне за мен ярко контрастира с мачовското ;p

  2. Стефан Димитров 29, април, 2009 / 14:49

    Ако „мачовско“ е да пиеш по цял ден бира; да си с измачкани дънки (защото женати не ти ги е изгладила, след като не си полял цветята или си забравил за рождения й ден); да приемаш с непукизъм надписите по мръсната си кола „измий ме“; да се луташ на непознато място, но да не питаш за посоката или да поръчваш все кебапчета и кюфтета, понеже не знаеш какво съдържа менюто; както и по зъбите ти да може да се определи какво си ял на закуска – то честито на тези, които са покрили горните критерии! 🙂

  3. Виолета 29, април, 2009 / 14:49

    Хайде малко женски коментари по темата! 🙂
    Няма да пия нищо “синьо” – мога да експериментирам с нещо, но само ако е безалкохолно.
    Няма да поливам цветята – МНООООГО съм зле по отношение на растенията… имала съм такова в саксия само един път през живота си, просто защото ми го подариха за рожден ден. Горкото цвете, няколко пъти го наводнявах или изсъхваше, и накрая го подарих на една приятелка, която знаеше как да се грижи за него, и то процъфтя 🙂 олекна ни и на мен, и на цветето!
    Няма да пазарувам в МОЛ-а – изпадам в лек ужас, ако се налага да ходя на такива места… прекалено много хора и прекалено високи цени.
    Няма да се обаждам на тъщата – за момента се виждам с бъдещата тъща на бъдещият ми съпруг (т.е. майка ми) 2-3 пъти месечно, и се чуваме не повече от 1-2 пъти на седмица. Така че няма страшно. 😉
    Няма да я чакам цял час – хихихихихи, в моя случай май на мен ми се е налагало да чакам, а не обратното… 🙂
    Спирам с коментарите, мъжете имат думата!

    • Анонимен 28, септември, 2009 / 14:49

      жестока авто-реклама. браво

  4. Цветалин 30, април, 2009 / 14:49

    Аз съм женен от шест години имам две деца и съм на 26. В моя случай тази реклама е уцелила на сто процента (без това с моловоте аз и женам и нокога не сме ходили). Всичко друго за цветята за тъщата за приятелите за годишнините за пудела за крема всичко е вярно. А това, че любовта изисква жертви просто не вярно. Можеби конпромиси но чак жертви. Свободата Санчо.

  5. Деяна 6, май, 2009 / 14:49

    Ох как ме дразни мъж с гелосана коса, с обезкосмени крака, гърди или ръце, чийто парфюм се усеща от километри! Противно!
    За мъжете не трябва да има модни тенденции в обличането, иначе работата се омешва, това казвам аз.
    И никакви дълги коси!
    Най-хубавото на истинските мъже е, че са естествени.
    А това да не поливаш цветята, да не извеждаш кучето, да не се мажеш с крем и всичко останало – да, така трябва да бъде, защото Мъжът има по-важни задължения – да носи пари в дома, а тези гореизброените неща са за жената. Нейната роля е второстепенна.

  6. Джен 27, май, 2009 / 14:49

    Хих, много добре, нека носи пари в къщи на аз по цял ден да имам да се занимавам само с цветята и кучето…

    Инак рекламата е свежа сравнително, но ако не беше мелодията нямаше въобще да ми привлече вниманието…

    Да живеят мъжете, който се поддържат, имат домашно възпитание и ни карат да се чувстваме добре 🙂

    Интересни разсъждения 🙂 За крема и аз съм така, нищо че съм жена. Чувството е ужасно 🙂

Вашият коментар

