Кодекс на блогъра, по образец на 10те Божии заповеди

Kодекс на поведение за блогърите, по образец на 10-те Божии заповеди. Създаденият от британски евангелисти  списък с правила е представен в Лондон на Конференция на Евангелския алианс.
10-те заповеди на блогъра звучат
така:

1. Не поставяй блога преди убежденията си!

2. Не превръщай блога в кумир!

3. Не злоупотребявай със своя ник, използвайки анонимността за грях!

4. Помни съботния ден, един ден от седмицата живей без блога!

5. Уважавай другите блогъри повече от себе си и не придавай голямо значение на грешките им!

6. Не убивай чуждата чест, репутация и чувства!

7. Не прелюбодействай в интернет!

8. Не кради чуждо съдържание!

9. Не произнасяй лъжливи свидетелства по адрес на друг блогър!

10. Не пожелавай рейтинга на друг блогър. Бъди доволен от твоя собствен!

Източник в. “Дейли телеграф”

7 thoughts on “Кодекс на блогъра, по образец на 10те Божии заповеди

  1. nadka 6tutoro 10, май, 2009 / 14:49

    ау това е много яко…браво пепи ;))))

  2. Стефан Димитров 12, май, 2009 / 14:49

    Супер, добре е да има такива правила, а още по-добре е да се спазват. Браво!!!

  3. Таня 13, май, 2009 / 14:49

    Едно не мога да разбера – защо трябва да има правила, които да се спазват…. НЕ му ли идва на човек отвътре да НЕ прави тези неща, ако ще и 100 правила да има… пак същата работа…

  4. LeeAnn 13, май, 2009 / 14:49

    хм…
    това 7мото… много странно. за прелюбодействие не трябва ли физически контакт или аз пак съм назад с информацията…

    (ако отговора няма да ми хареса – не ми го казвай;) )

  5. LeeAnn 13, май, 2009 / 14:49

    извини ме за двойния коментар, но тази дума е много смешна… гледам я и се усмихвам:
    „пре-любо-действие“ – звучи ми като „да действаш преди любо да е действал“ 🙂

    • bulpete 13, май, 2009 / 14:49

      Здравей Дачи.
      Прелюбодействие на съвременен език е секс с чужда жена.
      В контекста на интернет и чуждите жени, мисля че са много подходящи думите на Исус в Матей 5:28
      „Чули сте, че е било казано: „Не прелюбодействай.“
      Но Аз ви казвам, че всеки, който гледа жена, за да я пожелае, вече е прелюбодействал с нея в сърцето си.“

      • LeeAnn 13, май, 2009 / 14:49

        Благодаря за изчерпателния отговор. Аз знаех какво значи в духовен смисъл, но в контекста на блог заповед ми стана смешна.
        А и явно работата ми е в повечко…

        От това, което си ми написал обаче… стигам до извода, че това е „мъжки“ грях 🙂 Така ли 🙂

Вашият коментар

