Социални мрежи на MAX

85071576

Социалните мрежи набраха много скорост.  Хора, които до момента не са ползвали този модел на общуване – напоследък се включиха в „кюпа“. Програми и сайтове за запознанство, общуване, разменяне на снимки, текстове, клипчета и приятели…

Какво различава обаче популярните потребители, от НЕ толкова популярните. Има ли някакви условия, които да спомагат за по- успешно общуване в социалните мрежи? Според Раян Стефенс някои от положителните качества са:

1. Да четеш и да се ровиш – много! Отделянето на време, с каквото и да се занимаваш, те прави по-добър и успешен. Някои хора кликват веднъж, два пъти на някоя снимка и спират до тук. Който търси намира – ровенето из списъци с „приятели“, търсенето чрез е-мейли, проследяването на взаимно познаващи се хора и активната комуникация с твоите онлайн познати са само част от полезни стъпки. Така развиваш навици на „търсач-ка“, но и на по-отворена личност.

2. Стремеж да изпробваш нови неща и способност да се учиш. Има хора, които получават панически пристъпи, при всяка пормяна на изгледа на програмата, която ползват. Но за да има прогрес и развитие – нужни са промени. Успешните потребители на социални мрежи са отворени за „новото“ и с готовност се учат, попиват от новите контакти и предоставени възможности.

3. Извличане на ценното от боклука. Основната слабост на много социални мрежи са безбройните възможности за губене на време! Програмки, игрички, тестове, зарибявки и такива подобни. Изумен съм на кого би му дошла идеята да сътвори тест “ Какъв тип сопол си?“ ?!?! А още по-притеснителното е, че има стотици хора, които си правят теста и пропиляват времето си. Хората с мисъл и характер са способни да извличат ценната инфромация от заливащия поток с данни в Интернет. Не само да открият информацията, но да се поучат от нея и след това да я споделят с други.

4. Свободно общуване с “ влиятелни личности“. Има хора, които могат да повлияят на голяма маса народ около себе си. Тези хора не е задължително да са известни или публични личности, но се отличават с гражданско самосъзнание и широк кръг познати. Такива личности са най-ценни за тайните служби, защото не са затворени в една конкретна сфера или група приятели, но имат познати в политиката, спорта, застрахователното дело, транспортния бранш, хранително-вкусовата промишленост, детски магазини и още дузина разнопосочни сфери. Ако искаш да си успешен в общуването в социални мрежи е добре да не отбягваш „влиятелните личности“. Току виж си се превърнал в такава!




Снимка: GettyImages

Публикувано по материал от блога на Раян Стефенс

По темата: Съвети на Лари Кинг за общуването с хора


Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s