Слънцето и Луната

Garry

luna sol

ОБЛЯКЛА СЕ ЛУНАТА В БУЛЧИНА ПРЕМЯНА

ЗАСВЕТИЛА НАГИЗДЕНА, ЗАСМЯНА

ОЧАКВА МЛАДОЖЕНЕЦА ВЪЗЛЮБЕН

ДА ДОЙДЕ С ПРЪСТЕН, ОТ ЛЮБОВ СЪБУДЕН.


ЗА ГОСТИ Е ПОКАНИЛА ЗВЕЗДИТЕ

С КУМОВЕТЕ ЧАКА ПРЕД ВРАТИТЕ.

ИЗМИНАЛ ЧАС, А НИКОЙ НЕ ПРИСТИГА

ВЪПРОС ИЗГАРЯЩ В НЕЯ СЕ НАДИГА


КЪДЕ Е СЛЪНЦЕТО, ЗАЩО НЕ ИДВА?

НИМА НЕ ЗНАЕ, ЧЕ НОЩТА СИ ТРЪГВА?

„НЕ СЪМ ЛИ ХУБАВА?” – ТЕРЗАЕ СЕ ЛУНАТА

И ЕДРИ КАПКИ ОТ ОЧИТЕ Й СИПЯТ ПО ЗЕМЯТА.


ГОРКАТА ЦЯЛА ПРЕБЛЕДНЯЛА

ОТ МЪКА, ГОРЕСТ ЗАБОЛЯЛА.

А ПРИНЦЪТ НА НОЩТА И ТОЙ ЛИНЕЕ,

ЗА ЛУННАТА ИЗГОРА КАК КОПНЕЕ!


sunrise

СЛЪНЦЕТО КЪМ БОГ ОТПРАВИЛО ЛЪЧИТЕ

С ВЪПРОС КАК ДА ЖИВЕЕ ЗАНАПРЕД В ДНИТЕ.

„ДАЛИ ЛУНАТА Е ЗА МЕН НЕВЕСТА,

ИЛИ ОТ НЕЯ ПОГЛЕД ТРЯБВА ДА ОТМЕСТЯ?”


ОТГОВОР ДОШЪЛ ОТ БОЖИЯТА МЪДРОС СВЯТА:

„АЗ. ГОСПОД СЪТВОРИЛ СЪМ НЕБЕСАТА.

ПО МОЯ ВОЛЯ АЗ СЪЗДАДОХ И ЗЕМЯТА.

ОТ МЕН Е ВСИЧКО, ДНИТЕ, ВРЕМЕНАТА.


АЗ СЛОЖИХ ТЕ ДА ГРЕЕШ СЪС ЗОРАТА,

ПРОБУДА СЕ ДЕНЯТ СЪС СВЕТЛИНАТА.

ЛУНАТА Я ПОСТАВИХ ПРЕЗ НОЩТА ДА СВЕТИ

В МРАКА С НЕЖНИ ЛУННИ СИЛУЕТИ.


НЕ МОЖЕШ ТИ ДА БЪДЕШ С ЛУНАТА

НЕВЕСТАТА ЗА ТЕБЕ Е ЗОРАТА.

ПРИНЦЪТ НА НОЩТА Е СПЪТНИК НА ЛУНАТА

ДО НЕГО ТЯ ИЗПЪКВА С КРАСОТА ИЗЛЯТА”.

.          .          .


ЗА ВСЕКИ ИМА СИ ПОЛОВИНКА

НЯМА ДА ПОДМИНЕМ СВОЯТА ДРУЖИНКА.

РАДОСТ, СКРЪБ – ЗА ВСИЧКО ИМА ВРЕМЕ

КОЕТО БОГ ДАВА, НЕ МОЖЕ НИКОЙ ДА ОТНЕМЕ.


МОМИЧЕТА, АКО И ВИЕ СТЕ КАТО ЛУНАТА

НЕ СЕ ЗАХЛАСВАЙТЕ ПО СЛЪНЦЕТО, ТО Е СЪС ЗОРАТА

МОМЧЕТА СЛЪНЧЕВИ, ВНИМАВАЙТЕ С ЛУНАТА

И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ТЯ НЕ Е ЗА ВАС ЖЕНАТА!


Автор: ЦВЕТЕЛИНА ГЕРГИНОВА

Снимки: Garryаз

2 thoughts on “Слънцето и Луната

  1. untonito 21, септември, 2009 / 14:49

    Хубави са много!

  2. Анонимен 16, септември, 2010 / 14:49

    супер

Вашият коментар

