Честит рожден ден Илияна!

Губя контрол, заради теб сладур
Губя контрол, когато ме погледнеш така
Има нещо в очите ти, шепне в ушите ми,
че вече не съм дете, а пред мен се отваря врата
за нов вълнуващ съвместен живот!

Губя контрол, заради теб сладур
Губя контрол, моля те не ме гледай така

Има нещо в очите ти…
Това ли е любовта от пръв поглед?
Като цвете, което израства…
Откривайки истините в живота!

Изписано е на дланта ти…
Изписано е в сърцето ти…

Ти и аз просто имаме една мечта…
Да открием място за нашата любов,
където можем да я приютим…
Ти и аз сме създадени
да се обичаме един друг сега…
Сега и завинаги…

Времето все още устоява…
и дните на невинност продължават.
Обичам те, момиче…
И винаги ще те обичам…
Кълна се, аз съм тук за теб
до края на дните си…


Адаптация по текст на Scorpions – You and I  (1996)

Вашият коментар

