Mon Amour Brides

Опитвам се живота ми да не се върти само и единствено около предстоящата ми сватба. Не е много лесно, защото свободното ми време е заето с детайли от подготовката, а и почти всеки срещнат ме заговаря на темата за сватбата. pol8

Аз и бъдещата ми съпруга Илияна, бихме искали да благодарим на дизайнер Поля Миланова от булчински салони Mon Amour. Имахме няколко срещи, при които тя бе търпелива и отзивчива.

Това, което отличава дизайнера от продавачката е познаването на собствените творения. При преценка на телосложението на бъдещата булка, цвета на кожата и естествено личните предпочитания на клиента – дизайнерът препоръчва най-подходящата рокля. По време на самата проба, набитото око на професионалиста забелязва нежелани гънки, придърпва от тук от там, дава находчиви предложения. Дружелюбната усмивка те оставя с твърдото убеждение, че срещу теб е човек, който ще направи всичко възможно булката да се чувства удобно и елегантно в специалната си премяна. Двата салона в София разполагат и с подходящи предложения за тоалет на кумата, шаферките и дори тъщата!

graphic

Роклята на Илияна е нетрадиционна – изчистена линия, елегантно падаща върху тялото. Над сатен в цвят на екрю е поставен шифон, придаващ ефирност на роклята. Фини нишки от златист металик създават впечатление за уникалност и неповторимост.

Благодаря ти Поля!

…………………………………………………….

Полезни връзки:

Булчински салони monamour

Младоженци с блог


Вашият коментар

