Изненадите на зимното яке

7 Снимка: Gettyimages

След понижаването на температурите през последните дни, взех решение да си извадя зимното яке от дрешника. Настъпва момент, който е изпълнен с изненади и трепетно тършуване. Пребърквам с нетърпение джобовете, външни, вътрешни, малки, големи, скрити и открити. Погледнат отстрани, сигурно приличам на десетгодишен хлапак, ровещ под елхата за подаръци. Връщам се назад, в годините, когато след смяната на летни със зимни дрехи съм „забогатявал“ с пакетче дъвки, ролков дезедорант, гребен, тефтерче за записки, химикалка и банкнота от 10 лева!

Тази година не открих никакви банкноти … Съдържанието на джобовете бе една опаковка  „Упсарин“. Тази улика е останала от последният път, когато съм бил настинал!

Друга находка бе списък с покупки. Леща, сметана, хляб, салфетки… едва ли това листче ще ми трябва?!

Последното нещо, което открих бе обвивка от бонбон. Явно, когато съм се наслаждавал на сладостта, наоколо не съм видял кош за боклук!


Ами вие? Какво открихте в зимните си дрехи тази година?

pic.php

<<<Гласувай за публикацията като свежа!


4 thoughts on “Изненадите на зимното яке

  1. Хари 14, октомври, 2009 / 14:49

    Аз открих дъвка, която за нищо не ставаше; червено сърчице от приятелката ми, което бях забравил там и билет за обществения транспорт.

  2. Бистра 14, октомври, 2009 / 14:49

    аз си намерих 12 лв. и салфетка за нос хахаха

  3. Milena 14, октомври, 2009 / 14:49

    A pak az oshte ne sam si izvadila zimnoto iake izchkavam da stane oshte po studeno 🙂 hahahaha

  4. Графът 15, октомври, 2009 / 14:49

    Добра идея!
    Предстои ми изхвърляне на дрехи, някои необличани с години (надраснал съм им размера 😀 ). Ще преровя внимателно джобовете за „съкровища”…

Вашият коментар

