По случай 1ви Юни

По случай Денят на детето ще споделия малко снимки от детството си. Много радостни моменти държа на семейството си. Благодаря ви!

 

Казват, че съм бил спокойно и кротко бебе. Е, сигурно съм ревял, но и съм се усмихвал!

За усмивката вече споменах …

На 3 години и половина, пак се усмихвам! И дълга коса, почти като на момиче…

Появило се и братче – „сладко като шоколадче“.

В детската градина постоянно правехме някакви театрални и музикални представления. Поверяваха ми „отговорни позиции“ : дядото от приказката „Дядо вади ряпа“ и бияч на ксилофон. Ако все още не сте ме забелязали – горен ред, третият от дясно.

Първи клас – чавдарче. Тамън ме избраха за „заместник знаменосец“ и падна тоталитарния режим. Язък!

Момчешка компания във 2-3ти клас. Забележете прикрития смях на момчето в дясно (Теодор). Стана спортен журналист …

Братята в Созопол – 2000 г.

One thought on “По случай 1ви Юни

Вашият коментар

