Блогът стана на 4 години!

На 8ми Декември 2007 съм пуснал първата си статия. Явно съм бил в по-носталгично настроение, след счупен глезен без да празнувам студентския празник.

4 години по-късно блогът е част от мен. Много частици от света около мен. Не мога да кажа, че времето мина неустно. Случиха ми се толкова много неща – предимно радостни събития. Имаше и малко тъга – но такъв е животът.

Като едно дете на 4 години, надявам се блогърът в мен да е все така любопитен. Докато изпитваме любознателност към света около нас, ще продължаваме да живеем с трепет и желание.

Какво да си пожелая преди да изгасне пламакът на празничната торта?!

Вие какво ме съветвате да си пожелая?

 

 

Връзки:

1 година „Частици от моя свят“

Рожден ден на блога- 3 години

3 thoughts on “Блогът стана на 4 години!

  1. Христина 14, декември, 2011 / 14:49

    Честито!
    Продължавай да пишеш и да търсиш! Да вярваш и се надяваш! Да разпръскваш светлина!
    Не е малко, нали?!

  2. Диана 14, декември, 2011 / 14:49

    Честито, Пепи! И моят скоро ще стане на толкова. Започнахме заедно, аз си спомням. И скоро ме беше обзела носталгия по сбирките ни на живо.
    Честито! Бъди жив и здрав! Пожелавам ти го от сърце!

  3. Вили 14, декември, 2011 / 14:49

    Честито, Пепи! Какво да си пожелаеш – може би 1 Летописи 4:9-10 :о) успех, и все повече вдъновение!

Вашият коментар

