Потенциалът

Една част от лятната ми отпуска бе използвана за пътуване до Олденбург, Германия. Там участвах в младежки лагер с 4000 тийнейджъри от цяла Европа. Впечатленията ми са многобройни и многоцветни. Няма и как да е по друг начин, когато си заобиколен от немска организация, младежки ентусиазъм и искрено желание на ръководителите, енергията на тийнейджърите да се насочи в правилна посока. 20 години тези лагери се провеждат с грижа за подрастващите, с мисъл за доброто на всички присъстващи, с ангажиране на почти хиляда доброволци като обслужващ персонал.

Трайно впечатление в мен оставиха взаимоотношенията ми с хората от българската група. Бяхме 15 човека и пътят от 36 часа с автобус ни даде възможност да се опознаем  : ) Любопитно за мен бе въздействието на атмосферата на лагера върху българите. На отиване бяхме едни, а на връщане бяхме попили от добрите примери около нас. Изключително много ме радва потенциaлът, който видях в очите на младите българи. Интелигентни, усмихнати, земни, но и с копнеж за духовно развитие. С такива хора, бих бил спокоен за бъдещето на държавата ни!

Благодаря ви приятели, за доброто влияние, което ми оказахте…

One thought on “Потенциалът

Вашият коментар

